»Skladbe so v razponu iz 70. in 80. let in so postopoma nastajale, a vse zajemajo značilen zvok marimbe, ki se prepleta skozi celotno zgodbo.«
»Samo trajanje več kot 20 ur trajajoče skladbe se mi ne zdi kot nadloga ali mučenje, kot bi lahko sklepali iz naslova, temveč kot umik v tišino in ponižnost, ki odražata občutek upora.«
»Izbral sem tudi skladbe, ki morda niso tako pogosto izvajane, ampak so kljub temu zelo zanimive.«
»Da bi motiv zaigrali 840-krat zaporedoma, se je priporočljivo pripraviti vnaprej v najgloblji tišini in v popolnem miru.«
»Vse skladbe spadajo v najzahtevnejši repertoar za saksofon, vse štiri zahtevajo popolnoma izoblikovanega profesionalnega saksofonista.«
»Verjamem, da lahko v najinem duu izvedeva še več skladb, ki so v izvirniku napisane za klavir štiriročno...«
»Imamo še več skladb slovenskih skladateljev, ki jih želiva vključiti v najin repertoar.«
»v Couperinovem nagrobniku izkaže, da Ravel ne govori neposredno o vojni, temveč o večnih vrednotah, lepoti, eleganci, o vsem, kar se zdi, da skuša vojna omejiti in uničiti«
»Po navadi veliko več pišejo za godalne kvartete in godalne trie,… tukaj se morda lahko naredi kakšen aranžma, zato sva z Borisom (Bizjakom, op. p.) poskusila igrali Dvořakovo serenado, ki je v izvirniku za dve violini in violo, v tem primeru flavta igra part prve violine. Moram reči, da ta priredba zelo dobro zveni in učinkuje, zato se bomo v prihodnosti lotili izvedbe te priredbe. Res pa je, da preden je Reger napisal svoji dve serenadi, je obstajala samo Beethovnova serenada za to zasedbo. Mislim, da je bil Beethoven prvi, ki je pisal za ta trio, obstajajo pa še skladbe modernih, še živečih skladateljev.«
»Pri tem se vselej potrudim spoštovati partituro, saj je to, kar je napisal skladatelj, glavno vodilo glasbeniku, kako naj izvaja določeno skladbo.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju